Walking like a chicken without a head - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Walking like a chicken without a head - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Walking like a chicken without a head

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

13 Augustus 2015 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Goedemiddag!

Het laatste dagje thuis en in NL. Morgen rond deze tijd zal ik in de lucht zitten... Waarschijnlijk boven Duitsland ofzo?

Zo'n laatste dag geeft me altijd een rommelig gevoel. Alles even 10x checken of ik niks ben vergeten en nu is eindelijk het besef gekomen dat ik op het punt sta te vertrekken en voor zo'n lange tijd.

Net heb ik ingecheckt. Van Amsterdam naar Istanbul een raamplaats, zo ver mogelijk voorin om snel eruit te kunnen voor de korte overstaptijd. Van Istanbul naar Kathmandu zit ik naast de noodexit, wat meer beenruimte (hoop ik) wc's dichtbij en een korte weg naar de uitgang mocht dat nodig zijn. Maar daar gaan we maar niet van uit.

Mijn tas en handbagage zijn nu ook zo goed als klaar. Als het goed is is mijn rugzak net onder de 20 kilo. Mocht 30 kilo meenemen dus dat is netjes toch?

Bij aankomst zaterdag word ik van het vliegveld opgehaald en naar de stageschool gebracht! Prima geregeld dacht ik zo!

Vanmorgen kreeg ik nog een mail over (weer) een gewijzigd vluchtschema voor de terugweg. Ik vlieg niet meer op 1 december want dan is de vlucht Kathmandu - Istanbul niet meer beschikbaar. Nu blijf ik een dagje langer in Nepal en vlieg ik 2 december om rond 22.35 uur weer terug op schiphol te zijn. Maar dat is nog heel ver weg en misschien wordt de vlucht weer wel 10 x gewijzigd in die tussentijd.

Nou ik ga weer even verder met als een kip zonder kop rondlopen. Mijn volgende berichtje zal denk ik vanaf Malpi International School zijn!

Voor wie het leuk vind is hier het adres trouwens:
Malpi INternational School
Penauti, Kavre, Nepal
tel: 977-11-440080 / 4400120

Hier zal ik van 15 augustus t/m 18 oktober verblijven en stage lopen.

Tot berichts!



  • 13 Augustus 2015 - 16:45

    Assert :-p:

    Whaaaa wat spannend! Zet hem op powervrouw! Als je optijd land dan ben je nog precies op tijd voor mn verjaardagsborrel ;-)

    Have fun en ook veel succes!

    Xxxx

  • 14 Augustus 2015 - 12:28

    Jantien:

    goede reis, spannend hoor. jantien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 16715

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: