Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor!

Door: Anoushka

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

30 Juli 2015 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Hey Hallo Goedemorgen!

Nog maar ruim 2 weken en dan is het zo ver! Het begint nu langzamerhand wel te kriebelen.
Gisteren hebben we onze visums opgehaald bij het Nepalees Consulaat in Amsterdam en hebben we er gelijk een lekker dagje uit van gemaakt.
Nog wat kleine handige dingetjes gekocht voor het reizen. Ook heb ik ondertussen mijn inentingen gehaald. Nu heb ik echt bijna niets meer nodig!

Van de week heb ik de school gemaild met wat laatste vragen over het vervoer en de accommodatie. Dat is helemaal super geregeld! Ze halen mij op van het vliegveld en ik krijg een eigen kamer op school. Ook wordt ik van eten en drinken voorzien. Ben benieuwd wat de pot zal schaffen ;-).

In deze laatste twee weken is het moment aangebroken om zo langzamerhand afscheid te nemen van Nederland en iedereen. Dat voelt wel raar en vind ik ook wel lastig eerlijk gezegd. Er staan een paar etentjes gepland om nog even bij elkaar te komen. Verder moet ik nu een beetje extra genieten van alle gemakken van Nederland. Een heerlijk bed, bank, de koelkast, het makkelijk reizen van A naar B etc.

Qua verdere voorbereidingen ben ik dan denk ik al een heel eind. Moet nog wat kleine dingetjes aanschaffen en controleren en dan ben ik er wel zo'n beetje.

Ik weet niet of ik nog een berichtje plaats voordat ik weg ga, zo niet dan lees je mijn volgende bericht vanuit Malpi International school!

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 16738

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: