Gaan we al??? - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Gaan we al??? - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Gaan we al???

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

08 Juli 2015 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Hallo Allemaal,

Even een update op mijn blog. Het was even spannend of het hele feest door kon gaan in verband met de aardbevingen maarrrrrrr het gaat gewoon door!!

Voor mijzelf had ik een deadline vastgesteld om op een reactie uit Nepal te wachten rekening houdend met tijd om eventueel nog een ander land/stage te kunnen regelen. Een dag voordat de deadline plaatsvond heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken en een telefoontje naar Nepal gepleegd. Na een beetje gestoei met een slecht Engels-sprekende receptioniste kreeg ik de (wel goed Engels-sprekende) directeur aan de lijn en gelukkig kon hij vertellen dat ik nog steeds welkom ben op de stageschool. Twee dagen later kreeg ik netjes een schriftelijke bevestiging in mijn mailbox!

Nu de hectiek van school BIJNA achter de rug is ben ik zo langzamerhand een beetje voorbereidingen aan het treffen voor de reis en kan ik hier naar uitkijken. Er is een afspraak met de Travel Clinic gemaakt voor de nodige inentingen, uitnodigingen voor een uitzwaaifeestje zijn verstuurd en dan is het al bijna zo ver!

Alleen nog een visum ophalen en mijn tas inpakken en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Doei!!