Falang falang !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Falang falang !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Falang falang !!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

23 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hola peepz!

In de afgelopen dagen is er niet zo veel gebeurd.. Naja niet echt iets keispeciaals in ieder geval. Mijn ouders mailden me btw dat ze van mijn vorige bericht geen mail met de link hadden gekregen. Is dit bij iedereen zo ? Zo niet, dan moet je zo maar ff mijn vorige verhaal lezen. Hij is erg lang.. Enn Assert, je ent juist erg oplettend. Want na de lunch en het shoppen heb ik indd mijn tatoo laten zetten. :D:D het staat als verassing, maar hij is erg mooi geworden al zeg ik het zelf en ik was dapper joh whahaha gelukkig was Rianne met me mee, want toen ik voor de deur van de shop stond en het geluid van die !@#$% naald hoorde durfde ik eigenlijk niet meer ^^ Maar om mijn gezicht niet te verliezen en omdat ik wist dat ik het ECHT wilde maar anders niet zou gaan was het wel fijn dat ze er was. Maandag en dinsdag was weer gewoon zo als altijd. Vroeg op, naar school gaan, naar de aspergefarm gaan, afvalscheppen in de kanalen, koken, dinner, evt. kleren wassen en douchen in je urtje freetime, groepsmeeting en daarna ben je zo doodop dat je graag naar bed gaat. Nouja bed, mijn 1 mm dikke rieten matje.. Mijn rug vind het niet zo fijn moet ik eerlijk zeggen. Maargoed. Vandaag gingen we na het lesgeven weer terug naar onze 'slaapschool' en daar hebben we een hoop geverfd. Als opleuking en versiering van de school. Tja en verder is er eigenlijk niks gebeurd. Behalve dan dat ik superlekkere aspesges met gember en ui en ei heb gemaakt :P Ik vond het vies want ik lust geen asperges, maar de rest vond het wel lekker gelukkig ;) Ik leer nog wel Thais koken hier! Ik heb nu 3 maaltijden gemaakt in totaal. Nou mensen, enjoy mijn vorige verhaal, er komen erg sappige verhalen in voor ;) Vrijdag ga ik naar Bangkok om mijn ouders nog even te zien voordat ze naar Nederland terugvliegen. Ze gaan zaterdag alweer terug. En dit word de eerste keer in 4 weken dat ik ze weer zie ;) Maarja er komen nog 3 weken aan dat ik ze niet zie.... Ik ga denk ik zaterdagavond weer met de bus naar Kohj Pangnan terug. Could you be addicted to a place ? Well you sure can!! It's paradise ! Ik ga daar de 5e weer weg om naar Ranong te reizen voor mijn 2e project. Ben benieuwd!

Ohh btw. Pa en ma, ik heb indd erg veel foto's van ons in klederdracht want ik gaf mijn camera aan een leerling en die nemen werkelijk OVERAL foto's van ;) dus ik heb er genoeg.

Well peepz, ik ga maar weer eens een douche nemen ;)

seeya !

  • 23 Juli 2008 - 21:24

    Martijn:

    foto's sturen!!!
    en ik heb idd geen mail van het vorige bericht gelezen dus heb ik dat maar eerst gelezen vanavond
    ikdacht al die zal wel bang voor de naald zijn :)
    ik heb ook al anderhalve week voor mezelf gekookt!!! ben echt trots :) xxx moi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 16734

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: