Bye Bye Everything :( - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Bye Bye Everything :( - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Bye Bye Everything :(

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

16 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Hi peepz..

I think this is my last log before I fly home... I'm flying home next monday. I really don't want to leave. I love the culture, the landscape and the way of living here. Maargoed, het ka niet anders want eenmaal thuis moet ik voor school werken :( blegh. Ik kom dinsdag 19 augustus om 6 uur 's morgens aan op sciphol. Voor de diehards die willen komen, jullie zijn van harte welkom. En anders is iedereen dinsdagmiddag welkom. Lijkt me hartstikke gezellig om iedereen weer te zien. Ik ben nu trouwens met mijn moeder in Bangkok. Vandaag hebben we wat rondgeslenterd en ik heb een haircut gedaan. Ziet er erg goed uit volgens iedereen. Iedereen is mijn moeder en de locals ;) Ik zal aardig wat nieuwe foto's zometeen hierop knallen want mijn moeder heeft het kabeltje van mijn camera meegebracht ^^ Het afscheid nemen van de kids en de groep van het vrijwiligersproject was weer zwaar. Iedereen is zo tof! Ik heb amper verelende dingen meegemaakt hier! Woensdagmiddag zijn we naar een stadje vlakbij gelift ( 54 km) en daar hebben we wat gepint en gelunched en zijn naar een markt geweest, en daarna zijn we naar een strand gelift. Een ander strand dan bij ons kasteel (verblijf tijdens het project) Het was er heeeeeeeeeeeerlijk ! Echt super! Geen mens te bekennen, alleen ons ( de italianen, david en ik ), de zee, het strand, de bomen en de zon. Super! Daarna zijn we weer terug gelift naar het kasteel, hebben aan onze trashcan gewerkt en zijn weer gaan zwemmen in zee. De Nederlandenders en de Fransen waren btw vertrokken omdat ze het project een zooitje vonden :S Ik heb die avond de mooiste zonsondergang ever gezien. De mooiste in mijn leven. De lucht was prachtig en terwijl we in zee zwommen ging de zon onder. Zo mooi ! Donderdag was de laatste dag an het project. We hebben onze trashcan afgemaakt, hebben gezwommen en daarna hadden we 's avonds een bbq op het strand inclusief kampvuur en muziek. Het was eht heel gezellig. Trouwens donderdagmiddag zijn Park (korea) en ik op expeditie geweest naar de ruines van de tsunami. In een 'huis' of wat er van over was gebleven was de trap nog heel en we zijn stiekem naar boven gegaan, jeetje dat was eng! Heel indrukwekkend! Goed en vrijdagochtend heb ik mijn tas ingepakt, ben op de bus gestapt heb daar 11 uur (lange rit en pijn in my ass) ingezeten en toen ben ik in Bangkok aangekomen en heb mijn moeder herontmoet :) Ze is echt knettergek om voor 6 daagjes naar Thailand te komen. Morgen gaan we naar Kanchanaburi om een stuk geschiedenis te snuiven en we gaan naar een tijgertempel.

Goed, ik zal alle oude foto's verwijderen en nieuwe erop zetten. Ik doe ze van de hele reis door dus heb je een overzichtje in vogelvlucht ;)

Veel liefs en hopelijk tot dinsdag !!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 Augustus 2008 - 15:51

    Yolanda:

    Heey, heb je nu deze foto gedaan, op die andere is je nieuwe coupe veel beter te zien.

  • 16 Augustus 2008 - 15:52

    Noezzzz:

    Ja maar op die andere is mijn hofd nog stommer dan op deze.. Die op jou camera zijn beter vind ik :P

  • 16 Augustus 2008 - 15:54

    Yolanda:

    JIj bent nog maffer dan ik xxxxxxxxx

  • 17 Augustus 2008 - 10:41

    Leanne:

    anoezzzz
    ik kom graag bij je langs dinsdag middag als je het niet erg vind:P ik bel dan wel eerst ff voordat ik kom okeeeeeeeeeee
    Kusjes

  • 17 Augustus 2008 - 10:56

    Assert:

    Lieve Noezz...

    Goeie reis terug en nog voor eventjes veeel plezier!!! Ik kom je zo snel mogelijk een keer opzoeken!!!

    LoveYou!!!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 16753

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: