Goodbye Paradise - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Goodbye Paradise - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Goodbye Paradise

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

09 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Oooh terrible! I have to leave tomorrow !! And I don't want to! Everything and everyone is so friendly and nice! But I have to.. Ik heb hier echt mensen leren kennen die speciaal zijn den ik. En dat dachten ze ook van mij, ze zeiden dat ik heel volwassen was en veel wijsheid in me had. (Neem er een voorbeeld aan, want het is zeer goed voor mijn ego..) Maare ik ga dus morgen weg en kom dan over morgen om 5 uur 's ochtends aan in bangkok, en dat ga ik naar ratchaburi..

Een vervolg op me verhaal komt nog want ik moet weg.. Cavia's kopen voor Sum hahaha he's so exited.. Een verklaring volgt nog ;)

Zo nou Sum heeft zijn cavia's hoor hahaha Sum is een van de personeelsleden hier. Een 21 jarige ladyboy en zooooo lief hahaha hij heeft in zijn bungalow (waar hij samen woont met die Nederlandse 'manager') al 12 vissen, 2 hamsters, 3 katten en 2 honden.. en nu dus cavia's en elke dag wil hij meer :) But he's so cute! Now I'm waiting for the boat in Tongsala, dan weer met de boot en bus en ben ik in Bangkok morgen ochtend om 5 uur (pfff) Het afscheid nemen was zwaar.. een hoop tranen en spulletjes die ze me mee wilden geven als herinnering aan hun. Maar ik denk dat ik in de 6 dagen na mijn 1e project weer terug ga. Ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld als daar, echt niet. Ik moet nog poolen met Boss, nagels lakken met Sum, een massage krijgen van Om en leren koken van Aye :) Kortom ik was er veel te kort. Gisteren hadden Sue (een engelse vrouw, onwijs tof mens) en ik vissen gekocht op de markt. White snapper. Omdat het onze laatste avond was (Sue is hier 6 mannden gebleven) ging Aye ze op de lekkerste manieren maken. Eentje in Sweet en Sour stijl, de ander gerookt en de laatste met Chilli Peppers. Heerlijk! 1 keertje vis geeft niet denk ik.... We hebben ze met het hele personeel opgegeten. En nu zitten Sue en ik dus in een internetcafeetje te wachten op de boot. Zij gaat met de trein, ik met de bus en zij vliegt zondag terug naar engeland.. Maar ik zie dat de boot over een kwartiertje gaat, dus ik ga er maar weeres vandoor...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs!

Btw, dat ik het hier zo naar mijn zin heb, betekend niet dat ik het minder naar mijn zin heb bij jullie. Please onthoud dat goed, I love you all.. maar hier is het gewoon allemaal heel anders. Je leeft hier in een omgeving waar andere of minder regels zjn, mensen relax(ter) zijn in de omgang en er veeeeeeeeeeel minder natuurvervuiling is. Al konden jullie allemaal hierheen komen was het perfect. Alle toffe mensen bij mekaar in de perfecte omgeving.
Onthoud, I love you al!!

Dikke kus

  • 09 Juli 2008 - 15:05

    Dennes:

    ja ze zijn zeker speciaal als ze denken dat jij volwassen en wijs bent ;) haha
    grapje hor;)
    :d

  • 09 Juli 2008 - 16:02

    Martijn:

    spannend!!!
    goede reis

  • 09 Juli 2008 - 16:04

    Astrid:

    Hahahahaa ;) En dan ben je nog niet eens 18 en dan nu al volwassen ;) goed bezig daaar :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 16754

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: