Back to paradise ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Back to paradise ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Back to paradise !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

27 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hi mensjes !!

Ik ben weer terug op Koh Pangnan. Vrijdag was echt een zwarte dag. We moesten afscheid nemen van de kindjes en de vrijwilligers. Verschrikkelijk zeg! Het was een hele huildag. We kregen allemaal cadeautjes, heel veel bloemen, kussens, tekeningen, briefjes en kleren :S Maargoed het was echt te lief allemaal. Hartverscheurend. Vrijdagavond ging ik terug naar Bangkok om mijn ouders op te zoeken. We hebben heeel veel gekletst en zaterdag zijn we nog even de stad infeweest. Om 6 uur 's avonds hebben ze me op de trein naar Surat Thani gezet ( Ik zag het niet zitten om weer met de bus te gaan ) En zelf gingen ze om 8 uur naar het vliegveld want om half 12 vlogen ze terug. Ja ze zijn nu weer in Nederland.. Ik kwam om 7 uur 's ochtends aan in Surat Thani en 10 minuten later werden we naar de haven gebracht. Ideaal dus, deze ene keer een geluk dat de trein vertraging had ( hij stopte plotseling in the middle of nowhere) anders had ik nog een uur moeten wachten. Op de boot ging ik lekker op het voordek zitten lezen en zenuwachtig te zijn en te hopen dat de boot op zou schieten (^^) Ik kon niet wachten om weer terug te zijn ! Eenmaal aan land zag ik Boss (de taxidriver) al staan en ik rende op hem af om te knuffelen. Toen we op het resort aankwamen stond er al een heel welkomscomite klaar: Om, little Om, Jacco, Aye en 2 nieuwe werknemers. Sun zit nu in Bangkok om iets met zijn paspoort te doen, maar die komt met een beetje geluk morgen weer terug. Het is wel erg stil zonder hem en Musli (de hond) is helemaal van slag zonder hem. Echt super om weer terug te zijn. Ze zeggen dat mijn haar geweldig is en dat ik flink ben afgevallen (mag ook wel na 2 weken lang 3 keer per dag rijst eten) Nou dus nu is alles weer helemaal goed, tot vrijdag... Als ik definitief afscheid moet nemen. Dat gaat me echt heel zwaar vallen, dat weet ik nu al. Maar daar moet ik nog maar niet aan denken, eerst nog puur genieten ^^ Mensen geniet ook daar in Nederland ;) Ben erg benieuwd waar iedereen zich mee bezighoud ^^

Een heeeeeeeeele dikke kus!

  • 27 Juli 2008 - 16:34

    Martijn:

    eindelijk eens de eerste reactie :) waar ik me mee bezig houd heb je al gehoord omdat we even konden bellen fijn te horen dat het goed met je gaat geniet er maar van

  • 27 Juli 2008 - 18:13

    Mama:

    Ha liefje,

    We hadden een goeie vlucht en ik hou me wakker met oa. al jouw foto's om vanavond pas in slaap te vallen. Heey, weer heel fijne dagen op Koh Phangan en maak je nu niet al druk voor vrijdag! Daarna komt er waarschijnlijk weer heel iets moois op je pad!! Heb een stel foto's naar je gemaild.

    Dikke kus,

    papa en mama

  • 29 Juli 2008 - 12:55

    Astrid:

    Waar ik me voornamelijk mee bezig houd ;) Is werken werken werken!!! En hard hopen dat als ik dan eindelijk eens vrij heb dat het mooi weer is maar dat blijft meestal bij hopen!

    Meid, ik hoop als je terug bent dat ik je dan snel een x zie!!!

    Geniet van je paradijs.. en je weet het he.. Afscheid nemen bestaat niet!!!

    Kusz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 16717

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: