Koh Pangnan, here I come! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Koh Pangnan, here I come! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Koh Pangnan, here I come!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

30 Juni 2008 | Thailand, Bangkok

Sawaddee Kha lieve peepz,

Er is in 2 dagen weer veel gebeurd. Het eerste, ik ben hondsmoe en toch kan ik in de nacht niet slapen. Heeeeel erg vervelend. Zal toch wel een beetje een jetlag zijn. Ik sliep elke keer pas rond een uur of 4. En dat is zoooo frustrerend, omdat je weet dat je de volgende dag fit moet zijn om leuke dingen te doen.Maargoed, gisteren gingen we met de boot naar Khao San road (daar zit ik nu weer in een internetcafeetje) Khao san road is zo'n beetje het backpackers centrum van bangkok. Heel gezellig ! Je moet wel 500 keer zeggen overal dat je niks wilt kopen want er staan hier duizenden kraampjes. Ze verkopen echt alles! Behalve waar we voor kwamen naturlijk ;) Mobieltjes. Vanaf vanavond sta ik er echt helemaal alleen voor, ik ga met de bus en de boot naar Koh Pangnan. Een eiland waar je heel goed kunt duiken *cheer!* En mijn ouders wilden voor hun gemoedsrust graag twee telefoontjes kopen zodat we contact op kunnen nemen als er iets is. Gister was het zondag dus vandaar denk ik dat de mobieltjeswinkel niet open was ;) Verder hebben we gisteren nog gezwommen in het zwembad van het hotel, tja als je duur doet moet je er ook gebruik van maken toch? En vandaag zijn we weer naar Khao San road gegaan want daar wordt ik vanavond opgepikt met de bus om naar Koh Pangnan te gaan, en mijn ouders slapen hier in het Guesthouse. Het is trouwens hetzelfde guesthouse waar we 8 jaar geleden ook hebben overnacht, en er is he-le-maal niks veranderd! Echt helemaal niks! Zelfs dezelfde kussens liggen op de banken ^^ We wachten nu even op mijn pa, die is even naar een winkelcentrum om de mobieltjes te kopen *zucht* thuis zitten ze te zeuren dat ik er te afhankelijk van ben, zo'n mobiel en nu WIL ik er nieteens een hebben en dan moet het! Rare mensen, ouders. Verder ga ik vandaag naar een paar tempels. Wat Po, Wat Arun en de temple of Dawn wil ik nog bezoeken. In Wat Po ligt een 36 meter lange liggende boeddha. Normaal zijn voetzolen onrein van het lichaam, maar bij boeddha is zelfs dat heilig en zijn zijn voetzolen versierd met ingelegde stukjes marmer. Maar dat zie je allemaal wel op de films en foto's en lees je in mijn plakboek. Veel dingen om bij te houden trouwens haha af en toe voel ik me net een jurnalist, maar voor later is het wel heel leuk denk ik. Wendy!! Ik heb trouwens nog een vraagje.. Wat voor Boeddha bedoelde je nou precies, er zijn hier honderden soorten. Wil je ajb precies omschrijven hoe diegene eruit ziet die ik mee moet nemen ;) Misschien horen jullie een tijdje niks van me, dat komt dan omdat er op het eiland geen internetverbinding is. Of omdat ik het veel te druk heb met duiken, chillen, wandelen, snorkelen, socializen enz. ;) Bedankt voor de reacties trouwens. Dat is erg leuk om te lezen!

Liefs! Anous

  • 30 Juni 2008 - 09:08

    Leonie:

    erg leuk om telkens iets van je te lezen, maar je maakt me wel erg jaloers hoor!!! Heel veel plezier daar............

  • 30 Juni 2008 - 10:32

    Douwe:

    klinkt geweldig daar, maar niet teveel naar de zon staren he, krijg je zulke rare ogen van :P

  • 30 Juni 2008 - 10:45

    Kim:

    heey noes

    zitten jullie weer in myhouse?:O tof man doe je die mensen van het cafee daarnaast de groeten of bestaat die inmiddels echt niet meer. staat dat pannekoekenmannetje daar verderop nog? heey veel plezier iig op je eiland en k lees graag weer wat nieuws!!! dikke kus van mij en een kleintje van arend;P

  • 30 Juni 2008 - 14:58

    Dennes:

    heej geweldige blog ik zou dat egtb allemaal niet vol kunne lulle;)
    maar leuke dinge allemaal man
    kwis nie dat je ouders mee ginge.....
    nog veel plezier iig
    doei

  • 30 Juni 2008 - 15:08

    Arno:

    Hey Anoushka,

    Wel super spannend hoor allemaal! Zijn de mobieltjes daar goedkoper?? (zomaar een vraagje)

    Ik kan niet wachten op de foto's!
    Heeeeeel veel plezier en succes en ga je vooral nooit alleen voelen, want we zijn in gedachten dicht bij je hoor! ( wat een geslijm heh?)

    Groetjes!!!

  • 30 Juni 2008 - 15:56

    Astrid:

    Noezz, ben erg blij dat je veilig bent aangekomen en dat je nu al zo kangenieten van het land, ik hoop dat je jetleg snel over is en dat je snachts weer slaapt!! Ik wist trouwens niet dat je ouders mee gingen? Gaan di ehierna hun eigen weg of gaan ze deze week weer terug naar huis??

    Geniet ervan chick!!

    Love u (L)

  • 30 Juni 2008 - 17:19

    Martijn:

    hi nousie

    haha dat niemand weet van je ouders :)
    veel plezier op je eiland maar hoe kun je nou te druk zijn met chillen?

    ben in belgie geweest kiss was echt super :)

    dikke knuff

  • 01 Juli 2008 - 13:54

    Mama:

    Ha Liefje,

    Bedankt voor je snelle berichtje, viel het mee de reis en heb je nog een beetje kunnen slapen??

    Zit je nu in het hutje waar je heen wilde?? Lijkt me daar hartstikke gaaf!!

    Wij zitten net pas in Cambodja, tot de grens geen probleem maar bij de grens waren ze hartstikke corrupt en kon je alles gedaan krijgen als je maar extra betaalde. De weg in Cambodja was net als in Laos, een en al onverhardt en put en er kwam een gigantische regen- en onweersbui en toen slipte de auto ook nog steeds weg. Nou ja we zijn er . Een mooi hotel en net lekker Indisch gegeten dus wat willen we nog meer.

    Heey schatje, heel veel plezier daar en tot sms als we weer in Thailand zijn( waarschijnlijk vrijdag)

    Dikke knuf,

    papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 16729

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: