KL877 Arrived ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu KL877 Arrived ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

KL877 Arrived !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

28 Juni 2008 | Thailand, Bangkok

Hi lieve mensen !

Nou ik ben er hoor! veilig en wel in Bangkok aangekomen. De vlucht was rustig gelukkig, natuurlijk streste ik wel en was ik bang maar we hadden onderweg erg weinig turbilentie en heb ik zelfs geslapen!! Nou dat zegt heel wat ;) We zijn om half 1 's middags (vanmiddag) aangekomen e werden door een auto van het hotel opgehaald. Ideaal. Toen we daar aankwamen heb ik eerst even een stukje gefilmd en daarna tv gekeken. De Thaise GTST hahahahahaha. Zo maar dat hotel is een chique bedoeling man ! Ik heb een bed waar zo'n 3 personen in kunnen helemaal voor mezelf! En er zit een zwembad bij en in de lobby staat een fontijn, ze hebben zo'n tassendrager ehh een picolo ofzo toch?! In ieder geval ben ik blij dat mijn ouders deze nachtjes betalen haha anders was ik gelijk door m'n geld heen. En zo chique is ook niet leuk, ik ben hier om de cultuur te leren kennen. Dan moet je niet in zo'n westers hotel gaan zitten vind ik. Maargoed. We zijn net even de straat op gegaan om te voorkomen in slaap te vallen (we willen gelijk het goede ritme oppakken zodat we minder last hebben van een jetlag) en heb ik de eerste thaise straatgerechtjes geprobeerd. Het waren een soort deegballetjes die ze scrambelde, dan gooide ze er vannalles door, groenten, chillipoeder, nootjes, zout en weet ik veel wat nog meer. Het was in ieder geval lekker ^^ spicy :P Maare ik ga nu maar naar het hotel terug, daar gaan we avondeten ^^

Eeen heeeeeeeeele dikke kus van een opgeluchtte noes ;)

  • 29 Juni 2008 - 11:38

    Paula:

    fijn dat de reis zo is meegevallen!
    en fijn dat je dat zo snel kon laten weten.
    ik wens je een hele fijne tijd toe met leuke avonturen.
    ik blijf naar je berichtjes uitzien.
    groetjes, paula

  • 29 Juni 2008 - 11:54

    Arno:

    Hey wereldburger!

    Je houdt je logboek goed bij hoor! Leuk om al die stukjes te lezen!

    Zo ver weg en toch dichtbij...

    Ik kan niet wachten op het volgende bericht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 16732

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: