Laatste dagje thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Laatste dagje thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Laatste dagje thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

26 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve bloggers,

vandaag is het mijn laatste dagje thuis. Vanmorgen ben ik gewoon naar school geweest en vanmiddag heb ik mijn tas helemaal ingepakt. Ik ben nu klaar voor vertrek. Vanavond nog wat mensen gedag zeggen, dan morgen nog naar school (!!) en daarna gelijk door naar schiphol. Het is nu wel allemaal heel erg spannend. Ik zie echt tegen het vliegen op, maarja het is niet anders. Het vluchtnummer voor morgen is KL877. Kan je op teletekst kijken of ik al vertrokken ben of delayed enz. :P Of neergestort haha. oooooooh bah! Ik ga iedereen en alles wel ontzettend missen hoor! Dat is het enige vervelende aan de reis. Voor de rest zal het super worden denk ik ! Ik heb vandaag trouwens goed nieuws gekregen, ik heb vast een stageplek voor volgend jaar :D Op het gemini college in Lekkerkerk! Mijn oude middelbare school :D:D Weer iets om met een geruster hart op vakantie te gaan, hoef ik dar tenminste niet meer aan te denken ;) Maargoed, mensen die ik niet meer zie wens ik vast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie toe!! Geniet ervan.
Zodra ik in Bangkok een internetcafeetje heb gevonden zal ik iedereen weer schrijven ;)

Liefs! Anous

  • 26 Juni 2008 - 15:29

    Nancy:

    Tuurlijk gaan we jou ook heeeeel erg missen! Heel veel plezier he Noez! ^^ <3

    Kuskus Nancy

  • 26 Juni 2008 - 15:55

    Astrid:

    Schatteke!!

    Ik ga heel erg veel aan je denken, maar het gaat helemaal goed komen! Doe voorzichtig met jezelf en geniet van je reis en fok jezelf niet op! Genieten, genieten, genieten dat is wat jij verdient heb!!

    Heeel veeel reisplezier lieve Noezz!!

    U can do it!!

    Kusss

    Gaat u missen (A)

  • 26 Juni 2008 - 20:24

    Anoezzz:

    Dank jullie wel ladies!
    Laatste nachtje in NL in me eigen bed vannacht ;) Het blijft vreemd.. I'll think of u als ik het vliegtuig overleef ^^

    Knufs + een heeeeeeeeeele dikke kus

  • 27 Juni 2008 - 05:56

    Christine:

    hee
    heel veel plezier!!:D:D
    fijne reis komt goed@
    (ga je eigenlijk nog een vriend van de WJ opzoeken???:D
    groetjes x chrstine

  • 27 Juni 2008 - 10:30

    Douwe:

    hey,

    ik wens je veel plezier met de reis, maar dat komt vast wel goed :P

    doe onze mede-scouts daar de groeten xD

    grtz,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 16728

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: