Tas is (bijna) ingepakt !! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Tas is (bijna) ingepakt !! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Tas is (bijna) ingepakt !!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

22 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Hello peepz !

Vandaag was een stressvolle dag, had van alles te doen. Maarrrrr het belangrijkste is gebeurd! Mijn tas is klaar! Bijna alles zit erin, alleen de spulletjes die ik deze week nog nodig heb moeten er nog in. En nou komt het mooiste nog, ik heb zelfs ruimte over !!! goed he ;)

Oohja Martijn was een beetje jaloers dat ik Astrid bedankte voor haar tips en hem niet vernoemd heb, dus heb ik een Ode belooft :P Nou daar gaat ie dan,

Ode aan Martijn:
lieve lieve lieve Martijn,
er is totaal geen reden om jaloers te zijn want ook jou tips neem ik natuurlijk mee ;) Verder ben je gewoon de liefste persoon die ik ken en gaan we gewoon verder met leuke dingen doen als ik terug ben. Ik ga je enorm erg missen en zal ik elke dag aan je denken. Geniet van je rust als ik weg ben :P En have fun op alle festivals die ik helaas moet missen. Je bent lief!!

Dikke knuf!


Ok nou hebben mensen waarschijnlijk een teiltje nodig om al mijn geslijm weer kwijt te raken :P Hoop dat je nu tevreden bent ;)

Het is heel raar. Veel dingen doe ik deze week voor het laatst (voor een periode dan) Zaterdag was het 'de laatste keer' scouting, morgen de laatste keer theatersport, dinsdag de laatste keer oefenen met de band en stage bij mijn kleuters, woensdag de laatste keer werken bij Rochelle, donderdag iedereen gedag zeggen, en vrijdag de laatste keer school. Het komt zo snel dichtbij, heb het zelf nieteens in de gaten. Het lijkt nog steeds ver weg. Maargoed, de bedoeling is dat ik vrijdag uit school naar station Gouda ga, daar tref ik pa en ma dan. Dan gaan we met de trein naar Schiphol, daar ff chillen (nou ja chillen... Waarschijnlijk mezelf moed inpraten om het vliegtuig in te stappen.. Scary !! ) En dan om kwart voor 9 's avonds vlieg ik weg. Weg uit ons koude landje waar veel vertrouwd is, op weg naar een hele andere wereld waar ik weer heel veel nieuwe ervaringen opdoe (hoop ik ^^ )Van slangetende mensen tot fullmoon party's op koh pan-gnang (dat moet ik echt meemaken!) Maargoed, ik zit weer veel te veel te lullen. Misschien was dit wel de laatste log uit Krimpen, misschien ook niet. Ik ga nu in ieder geval maar even aan mijn traktatie voor mijn kleutertjes werken.

Tot schrijfs!
Liefs, Anous

  • 23 Juni 2008 - 15:26

    Astrid:

    Dan wil ik ook nog een ode, net als Martijn :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 16719

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: