Shoppen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

16 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Good afternoon!

Vandaag ben ik es flink in gaan slaan. Heb allerlei spulletjes gekocht die nog nodig waren voor de reis. In mijn vorige berichtje had ik gezegd dat ik niet zo veel mee zou nemen, maar dat valt me toch nog vies tegen haha. Astrid, trouwens bedankt voor je tips! Ik had aan die spulletjes inderdaad niet gedacht en ik heb ze net gekocht. Mijn paklijst ziet er op het moment als volgt uit (met een sterretje ervoor heb ik al aangeschaft)
*Klein tasje
*Shampoo / cremespoeling
*Gel / mouse of dat soort zooi
*Tandendenborstel + tandpasta
*Scheermesjes ^^
*Make-up zooi
*Zonnebrand
*Muggenmelk
*haarelastiekjes
*Pleisters, paracetamol, diarreeremmers, sterilon
*Lippenbalsem
*Plakboeken
Boeken
Ketting + slotjes
*Filmcamera
*Fotocamera
*Ondergoed
*4 t-shirts
*3 broeken ( 1 korte, 1 driekwart, 1 lange)
*Afritsbroek
*De pil ^^
*Trui
*Slaapzak/laken
*Bikini
*Sarong
*Zonnebril
Kaart van Thailand
Kleine speelgoedjes (om uit te delen aan de lokale kids)
Foto's van thuis.. (die moet ik nog maken trouwens dus als ik ineens voor je neus sta met mijn camera moet je niet schrikken ^^ )
*Kaartspel
Tekenspullen; papier *potloden
Adressen (om kaartjes te sturen)
*2 handdoeken
*Badlaken
*Zaklamp
*Zakmes
*Klamboe
*MP3
*Lonely planet
Buideltje voor mijn tickets, paspoort en travellerscheques
*Oplader + batterijen
Adapter

Nogmaals, als iemand nog iemand nog iets weet om mee te nemen, let me know!! En als iemand suggesties heeft voor een souvenier dat ik voor iemand mee moet nemen, laat het me dan ook maar weten. Moet het natuurlijk wel iets zijn wat alleen daar te krijgen is, anders kan je het net zo goed hier kopen ^^

Nog 2 weken !! Dan zit ik uitgebreid in Bangkok, waarschijnlijk onder de naald :P Voor me tattoo. Spannend !!

Jullie horen nog van me ;)

Kuss Anous



  • 16 Juni 2008 - 16:59

    Martijn:

    oe een souvenier? iets leuks praktisch kleins ;) en speciaals maar je moet het zelf zoeken ik zeg niet wat het is :D

  • 16 Juni 2008 - 17:02

    Martijn:

    en voor je lijstje zo'n ding tegen de regen:D hoe heet dat? ehhh poncho? zo een van 2 euro die zijn erg klein

  • 16 Juni 2008 - 21:06

    Christine!!!:

    HAAI!oeh zo snell al weg:( dan zie ik je waarsachijnlijk niet meer of wel??:D hoop het wel eigenlijk hoor!
    maar alvast heel veel plezier!
    enne voor mij moet je natuurlijk een levens echte schildpad mee nemen haha nee jOH!
    maar even denken wat jij aan het vergeten bent...
    foto's van al je matties!
    enneee@ een weggooi onderwater camera!:D dat is stoeerrr! haha
    maar goed!x

  • 16 Juni 2008 - 21:09

    Christineee!:

    haha ik zie fotos er al tussen!

  • 23 Juni 2008 - 16:05

    Astrid:

    SnoopyStufff!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 16716

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: