Voorbereidingen.. moeilijker dan ik dacht ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen.. moeilijker dan ik dacht ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anoushka Bouwman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen.. moeilijker dan ik dacht !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anoushka

09 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Tja daar zit je dan, verdiept in 3 boeken over Thailand, een kaart voor je neus terwijl ondertussen de computer aanstaat om nog wat extra info op te zoeken. Het is allemaal lastiger dan ik dacht. Over minder dan 3 weken ben ik al weg. Maarja naast 4 weken vrijwilligerswerk, ga ik natuurlijk ook 3 weken backpacken en dat moet toch opgevuld worden met leuke dingen toch ? Ik ben natuurlijk al eerder lang en ver op vakantie geweest, maar toen had ik altijd mijn ouders bij me die alles regelden en uitzochten. Nu sta ik er alleen voor en dat valt niet mee! Wat is er allemaal te zien en te beleven? Hoe ver ligt het van mekaar af? hoeveel kost alles ? vragen vragen vragen... Vandaag een lekker vrij dagje van school om alles eens uit te pluizen. Wat neem ik allemaal mee ? nou das op zich niet zo'n moeilijke vraag. Niet veel namelijk ^^ Paar shirtjes, driekwartsbroek, korte broek, lange broek, klamboe, slotjes, slaapzak. En voor de rest heb je niks nodig toch ? Als iemand nog wat weet of tips heeft, please let me know ! Ik ga nu maar weer verder met alles doorspitten en opzoeken, ik laat gauw weer wat van me horen!

Liefs! Anous

  • 09 Juni 2008 - 10:56

    Astrid:

    Vergeet niet aan dingen te denken, zoals diarreeremmers, ontsmettingsmiddelen, antimuggenbeet, paracetamols, suikerklontjes en zakjes zout voor als je je lemlendig voelt van de warmte, pincet, zakwoordenboek thais :P noem maar op. Maar ik vind het vooralsnog echt super stoer dat je dit aandurft, ik hoop je iegenlijk nog even te zien voordat je weggaat! Maar ik snap best als je daar eventjes geen tijd voor hebt!!

    Lieve Noezz.. Succes met alles pakken en regelen!!

    JE KAN HET :D

  • 10 Juni 2008 - 11:21

    Martijn:

    ja! first aid! niet onbelangrijk ;) zeker voor jou niet :D foto toestel? verder... geniet van elk moment en maak je niet te druk over wat je allemaal moet zien! het is ook wel eens fijn om spontaan iets te ontdekken! veel succes! en we houden je in de gaten ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoushka

Een weblog om mijn activiteiten in het buitenland bij te houden.

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 16729

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 01 December 2015

Nepal

27 Juni 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis alleen: Thailand

Landen bezocht: